Chris en Jeroen 2e prijs tijdens jeugdtoernooi bij NK Badminton
Toernooien · 06. februari 2022
Op zaterdag 5 februari werd tijdens de FZ Forza Nederlandse kampioenschappen het Open Nationaal Jeugdtoernooi georganiseerd. Ook een groep jeugd leden van BC Castellum reisde reeds vroeg naar Almere. Met succes!

Stelt zich voor .. onze kandidaat-voorzitter!
Stelt zich voor · 02. september 2021
Onze kandidaat-voorzitter, Peter van Soelen, introduceert zichzelf hier.

Bestuursnieuws · 15. oktober 2020
Naar aanleiding van de recente Corona maatregelen heeft het bestuur het volgende besloten: [English] In response to the recent Corona measures, the board has decided the following:

Diversen · 29. september 2020
BC Castellum gaat verantwoord loten verkopen voor de Grote Clubactie.

Bestuursnieuws · 30. augustus 2020
Gelukkig konden we vanaf begin juli beginnen met de Zomer Badminton, waar velen aan meegedaan hebben. Met de ervaringen die we daarmee opgedaan hebben, zijn we dinsdag 25 augustus gestart met het nieuwe seizoen.

Diversen · 13. maart 2020
Belangrijke mededeling met betrekking tot situatie rondom Corona virus / Important announcement regarding the situation around the Corona virus:
Diversen · 02. maart 2020
55Plus badminton bij BC Castellum

Stelt zich voor · 28. februari 2020
Regelmatig laten we hier mensen die iets doen voor de vereniging aan het woord om te vertellen wat ze voor de club betekenen. Deze week is René van Kuik aan de beurt, onze Assistent Penningmeester.

Stelt zich voor · 23. februari 2020
Het is belangrijk dat alle leden van BC Castellum, in het bijzonder minderjarigen en kwetsbare groepen, in een veilige omgeving kunnen sporten. Het bestuur van BC Castellum voelt zich hiervoor verantwoordelijk en staat voor het voorkomen van grensoverschrijdend gedrag. Vandaar dat het bestuur op zoek is gegaan naar een Vertrouwenscontactpersoon en deze heeft gevonden in de persoon van Erika Dubbeldam. Zij stelt zich hier voor.

Competitie · 09. februari 2020
Het laatste competitieweekend levert BC Castellum nog 2 kampioensteams af!

Meer weergeven