*/

Chris en Jeroen 2e prijs tijdens jeugdtoernooi bij NK Badminton

Zaterdagochtend  vroeg vertrokken er al auto’s vanuit Vleuten naar Almere.

Ella Drieënhuizen speelde haar damesenkel onder de 13. De 1e wedstijd won zij goed, maar helaas verloor zij de 2e singel, waarbij het zeer spannend was.

Thijs Dijkhuizen speelde ook 2 herenenkels onder de 13. De eerste wedstrijd won hij glansrijk, maar de tweede kreeg hij het zwaarder. Met een 3e set was het uiteindelijk zeer spannend en een mooie wedstijd met leuke rally’s. Helaas verloor hij deze.

Jeroen Blom behaalde met zijn single de halve finale heren onder 15 veren shuttles.

Chris Lee verloor helaas zijn singels, maar heeft weer de nodige ervaring opgedaan om beter te worden.

Ella en Thijs speelden samen de dubbels onder de 13, waarbij ze 2 dubbels verloren en ook 2 dubbels wonnen. Jeroen Blom en Chris Lee deden mee met herendubbel onder de 15 met verenshuttles. Zij hebben het zeer goed gedaan en behaalden samen een 2e prijs.

Een hele mooie prestatie !

Tussen de wedstrijden door hebben zij kunnen kijken naar de Nederlands Kampioenschappen.

Een enkel van Mark Caljouw en een aantal mooie mixen waren leuk om te kijken.

Met als traktatie aan het einde een lekker frietje. Zo hadden de jeugdspelers een gezellige dag.

Graag promoten we onder de jeugd om met meer kinderen deel te nemen aan toernooien.

Daar krijgen ze meer ervaring van en het is leuk en gezellig. Als ouders kun je kijken, helpen tellen of gezellig koffie drinken.

Met wat meer jeugdleden van onze vereniging zorgt het ook voor meer support onderling en na afloop is het gezellig om samen af te sluiten. Je hoeft als ouders niet de hele dag aanwezig te zijn, want ook carpoolen is natuurlijk mogelijk.

We zullen proberen de toernooien via de mail te delen, maar u kunt ook zelf kijken op https://badmintonnederland.toernooi.nl/

Op naar nog meer gezellige toernooien.

Reactie schrijven

Commentaren: 0