Woensdagmiddag groep

Oudere senioren badminton bij BC Castellum

In sportzaal Fletiozaal in Vleuten is iedere woensdagmiddag een groep leden van BC Castellum aan het badmintonnen. Het is een bijzondere groep want dit zijn de oudere senioren die het leuk vinden om een keer per week op een sportieve en vooral gezellige manier een potje badminton te spelen. Ieder speelt op zijn of haar eigen niveau. Natuurlijk is er ook tijd voor een kopje koffie en een gezellig praatje. Deze groep zou wel wat uitbreiding kunnen gebruiken. Er is ruimte voor nieuwe leden die het leuk vinden om te bewegen en tegelijkertijd andere mensen te ontmoeten in dezelfde leeftijdscategorie. Loop gerust eens binnen op woensdagmiddag in sportzaal Fletiozaal aan de Albert Schweitzerlaan 10A in Vleuten.

Zie voor de exacte speeltijden de agenda op deze website.