*/

Stelt zich voor

Stelt zich voor .. onze kandidaat-voorzitter!
Stelt zich voor · 02. september 2021
Onze kandidaat-voorzitter, Peter van Soelen, introduceert zichzelf hier.

Stelt zich voor · 28. februari 2020
Regelmatig laten we hier mensen die iets doen voor de vereniging aan het woord om te vertellen wat ze voor de club betekenen. Deze week is René van Kuik aan de beurt, onze Assistent Penningmeester.

Stelt zich voor · 23. februari 2020
Het is belangrijk dat alle leden van BC Castellum, in het bijzonder minderjarigen en kwetsbare groepen, in een veilige omgeving kunnen sporten. Het bestuur van BC Castellum voelt zich hiervoor verantwoordelijk en staat voor het voorkomen van grensoverschrijdend gedrag. Vandaar dat het bestuur op zoek is gegaan naar een Vertrouwenscontactpersoon en deze heeft gevonden in de persoon van Erika Dubbeldam. Zij stelt zich hier voor.

Stelt zich voor · 13. januari 2020
Regelmatig laten we hier mensen die iets doen voor de vereniging aan het woord om te vertellen wat ze voor de club betekenen. Marleen bijt de spits af en vertelt wat de rol van "Jeugdbegeleider" inhoudt.