Onze trainers

David Noya

Hoofdtrainer, Trainer Senioren en junioren selectie

Door het trainen van mijn toen 9-jarig zusje Dorien (Lups; nu uitkomend in Eredivisie voor Velo) ben ik het trainersvak ingerold. Naast trainen met Dorien ging ik aan de slag bij de Badminton  Academie in Limburg. Tijdens deze periode heb ik mijn SL3 diploma gehaald. Naast  deze jeugd, gaf ik in die periode ook training aan recreanten en senioren bij  verschillende clubs in (Belgisch) Limburg. In 2013 ben ik naar Utrecht verhuisd. Ik heb toen 2 seizoenen training gegeven (en  zelf gespeeld) bij BC Dropshot in Den Haag. Door de vele files en daardoor lange  reistijd, ben ik op zoek gegaan naar een badmintonclub in de buurt, dat werd BC Houten. Daar speel ik zelf competitie en geef training.

Sinds de start van het seizoen 2017-2018 ben ik hoofdtrainer bij BC Castellum, waar ik ook de selectietraining voor de jeugd geef. Vanaf het begin ben ik aangenaam verrast over de goede opkomst, het enthousiasme en het fanatisme waarmee getraind wordt. Het zijn 2 gemotiveerde groepen, dit vind ik heel plezierig en geeft mij een  gevoel van waardering. Ik hoop de spelers de nodige techniek en tactiek, alsook hier  en daar een schijnbeweging, bij te brengen.

Ritesh Yadav

Assistent Jeugdtrainer