*/

 

De vrijwilligers van onze club

Bestuur

 

Het bestuur geeft richting aan de vereniging en bepaalt en waarborgt dat het verenigingsbeleid wordt nageleefd. Daarnaast voorziet het bestuur de leden van informatie over de gang van zaken. De (vice-)voorzitter is het gezicht van de vereniging, zowel binnen als buiten de vereniging. De secretaris is het eerste aanspreekpunt voor de vereniging via telefoon en mail. De (vice-)penningmeester is verantwoordelijk voor de financiën van de vereniging.

  • Voorzitter: Alex Brouwer

  • Vice-voorzitter: Stephan Maas

  • Secretaris: Chantal Lodewikus
  • Penningmeester: Gabriëlle Panhuijsen

  • Vice-penningmeester: René van Kuik

➜ Bekijk hier de openstaande vacatures: voorzitter & vice-voorzitter

 

Heb je vragen of opmerkingen voor het bestuur? Stuur dan een mailtje naar bestuur@bc-castellum.nl

Alex

Stephan

Gabriëlle

Chantal

René



Kas Commissie

 

De kas commissie is verantwoordelijk voor het controleren van de financiële stukken in het jaarverslag voor de algemene ledenvergadering.

  • Robbert Cuypers 
  • Yvonne Keijser

Robbert

Yvonne



Technische commissie (TC)

 

De technische commissie is verantwoordelijk voor de trainingen en de teamindelingen voor de competitie. Daarnaast is de technische commissie ook verantwoordelijk voor het inkopen en verdelen van shuttles binnen de vereniging.

  • TC Senioren: Remco van Capelleveen, Tjan Man
  • TC Recreanten: Anne-Marie Berndsen
  • TC Jeugd: Céline Maas en Maaike Schwartz

Heb je vragen of opmerkingen voor de Technische Commissie? Stuur dan een mailtje naar tc@bc-castellum.nl of tcjeugd@bc-castellum.nl

Tjan

Remco

Céline

Anne-Marie

Maaike



Competitie Contact Persoon (CCP)

 

De competitie contact persoon (CCP) is het aanspreekpunt voor alle zaken rondom de competitie en verantwoordelijk voor onder andere het inschrijven van teams, het opstellen van de speelschema’s en het verzetten van wedstrijden op verzoek van tegenstanders of eigen teams. Ook stemt de CCP de dagen en tijden voor de zaalruimte af met de zaalhuur-coördinator.

  • CCP Senioren: Ingrid Bijsmans
  • CCP Recreanten: Frank Breedveld 
  • CCP Jeugd: Egied Bormans

➜ Bekijk hier de openstaande vacatures: CCP Jeugd ; CCP Recreanten

 

Heb je vragen of opmerkingen voor een van de CCP'ers? Stuur dan een mailtje naar ccp@bc-castellum.nl

Ingrid

Frank

Egied



Activiteiten Commissie (AC)

 

De activiteiten commissie brengt middels het organiseren van (niet badminton gerelateerde) activiteiten de club meer bij elkaar. Zoals een yoga avond bij de senioren of pannenkoeken bakken met de jeugd. 

De koelkastbeheerder zorgt er daarbij voor dat de koelkast gevuld is voor diegenen die na het spelen of een activiteit een drankje willen doen. 

De fotograaf legt de activiteiten vast en plaatst de foto’s (beveiligd) op de website om later nog eens met een glimlach op terug te kunnen kijken.

  • AC senioren: Loes Schilderink en Robin Doorn
  • AC Jeugd: Daniëlle van Houten en Linda van Haperen
  • Koelkastbeheerder: Sandor Nieuwenhuijs
  • Fotograaf: Martin Heus en Jeroen Hartogensis

➜ Bekijk hier de openstaande vacature: AC Jeugd

 

Heb je vragen aan de Activiteiten Commissie of wil je helpen bij het organiseren van activiteiten? Stuur dan een mailtje naar ac@bc-castellum.nl of acjeugd@bc-castellum.nl 

Loes

Linda

Robin

Jeroen

Daniëlle

Sandor



Vertrouwenscontactpersoon (VCP)

 

De vereniging heeft als plicht om maatregelen te nemen welke grensoverschrijdend gedrag kunnen voorkomen. Om die reden heeft BC Castellum een vertrouwenscontactpersoon (VCP) aangesteld binnen de vereniging. De VCP is het aanspreekpunt binnen de vereniging voor alle vertrouwelijke zaken, preventie en behandeling van grensoverschrijdend gedrag. Bij deze persoon kunnen jeugdleden, senioren en recreanten terecht met hun verhaal.

  • Erika Dubbeldam

Heb je vragen aan de vertrouwenspersoon of wil je graag vertrouwelijk ergens over praten? Stuur dan een mailtje naar vcp@bc-castellum.nl

 

Erika



Vrijwilligers coördinatoren

 

De vrijwilligers coördinatoren zijn het aanspreekpunt voor vrijwilligers en zijn verantwoordelijk voor de werving, het behoud en het beleid rondom vrijwilligers. Ze behartigen de belangen van de vrijwilligers en zorgen ervoor dat de juiste mensen op de juiste plek zitten om de vereniging draaiende te houden.

 

  • Loes Schilderink 
  • Robin Doorn

 

Heb je vragen over vrijwilligerstaken of wil je ook wat voor de vereniging doen? Stuur dan een mailtje naar vrijwilligers@bc-castellum.nl

 

Loes

Robin



Zaalhuur-coördinator

 

De zaalhuur-contactpersoon stemt de sportzalen af op de behoeften van de club door deze te inventariseren bij de Competitie Contact Personen (CCP’ers), de TC Senioren en de TC Jeugd. De gewenste zaalruimte wordt voorgelegd bij de gemeente en na akkoord teruggekoppeld aan de CCP’ers, TC Senioren en de TC Jeugd.

  • Stephan Maas

 

Heb je vragen of opmerkingen over de zaalhuur? Stuur dan een mailtje naar zaalhuur@bc-castellum.nl

Stephan



Ledenadministratie

 

De ledenadministratie is verantwoordelijk voor het verwerken van nieuwe aanmeldingen en het beheren van het ledenbestand.

  • Peter Blom

➜ Bekijk hier de openstaande vacature: Ledenadministratie

 

Heb je vragen of opmerkingen voor de ledenadministratie? Stuur dan een mailtje naar ledenadmin@bc-castellum.nl

Peter



Sponsorcommissie

 

De sponsorcommissie is verantwoordelijk voor het zoeken naar en onderhouden van de relatie met sponsoren van de vereniging.

  • Marco Miltenburg

Heb je ideeën voor of ben je zelf geïnteresseerd in het sponsoren van onze club? Stuur dan een mailtje naar sponsoring@bc-castellum.nl

Marco



Communicatie Commissie

 

De communicatie commissie is verantwoordelijk voor alle communicatie binnen en buiten de club. Zij plaatsen onder andere berichten op sociale media om nieuws vanuit de vereniging te delen en nieuwe leden aan te trekken. 

De webmaster beheert de website en is verantwoordelijk voor het onderhouden en up to date houden van de informatie.

 

  • Webmaster: Sandor Nieuwenhuijs
  • Promotie en Sociale Media: Ingrid Bijsmans
  • Ontwerper: Frank Breedveld 

➜ Bekijk hier de openstaande vacature: Promotie en Sociale media 

 

Heb je vragen aan de Communicatie Commissie of leuk nieuws dat je graag wil delen? Stuur dan een mailtje naar promotie@bc-castellum.nl  of webmaster@bc-castellum.nl

Sandor

Ingrid

Frank



Toernooicommissie

 

De toernooicommissie organiseert jaarlijks zowel de Clubkampioenschappen als het Castellum Open toernooi voor senioren. Zij zorgen onder andere voor de uitnodigingen, inschrijvingen en stemmen de gewenste data af met de zaalhuur-coördinator.  Tijdens het toernooi zijn zij de coördinatoren en het aanspreekpunt voor de deelnemers .

  • Alisia Lerrick
  • Sibren van den Berg
  • Nick Verzuu

Heb je vragen aan de toernooicommissie of help je graag mee met de organisatie? Stuur een mailtje naar cks@bc-astellum.nl of castellumopen@bc-castellum.nl

Alisia

Sibren

Nick



Koek en Zopie

 

Tijdens de competitiewedstrijden van de jeugd en de clubkampioenschappen zorgen deze vrijwilligers dat er een kraampje staat waar deelnemers en bezoekers een hapje en drankje kunnen kopen. Ze verzorgen de inkopen hiervoor en voorzien de competitieteams van een ‘snacktasje’ gedurende het competitieseizoen.

  • Daniëlle van Houten
  • Linda van Haperen

Heb je vragen over de Koek en Zopie of lijkt het je leuk om het kraampje te bemannen? Stuur dan een mailtje naar acjeugd@bc-castellum.nl 

Daniëlle

Linda



Jeugdbegeleiders

 

De jeugdbegeleiders zijn het aanspreekpunt voor (nieuwe) jeugdleden. Zij zijn afwisselend aanwezig tijdens de jeugdtrainingen op zaterdagochtend om nieuwe leden op te vangen en vragen te beantwoorden. Daarnaast houden zij de wachtlijst bij en zorgen voor de juiste afhandeling van nieuwe inschrijvingen. 

  • Marleen Dijkhuizen

Heb je vragen of opmerkingen voor de jeugdbegeleiders? Stuur dan een mailtje naar jeugdbegeleiders@bc-castellum.nl 

Marleen



Assistent jeugdtrainers

 

De assistent jeugdtrainers ondersteunen op zaterdagochtend tijdens de jeugdtrainingen de trainers door de jeugdleden te helpen en tips te geven bij het badmintonnen.

 

➜ Bekijk hier de openstaande vacature: Assistent Jeugdtrainer

 

Lijkt het je leuk om de trainers te helpen bij deze trainingen? Stuur dan een mailtje naar tcjeugd@bc-castellum.nl Je kunt dit ook gebruiken voor je maatschappelijke stage!


Coördinator jeugdtoernooien

 

De coördinator van de jeugdtoernooien voorziet de jeugdleden via de mail van informatie omtrent de aankomende jeugdtoernooien, die georganiseerd worden door andere badmintonverenigingen. De coördinator brengt de toernooien op deze manier onder de aandacht en stimuleert de jeugdleden om hieraan deel te nemen.

  • Daniëlle van Houten

Heb je vragen aan de coördinator jeugdtoernooien of mogelijk leuke jeugdtoernooien in gedachte? Stuur dan een mailtje naar jeugdtoernooien@bc-castellum.nl 

Daniëlle



Kampcommissie

 

De kampcommissie organiseert één keer per jaar een kampweekend voor jeugdleden en daaraan voorafgaand een levend stratego middag. Ze bedanken de activiteiten, boeken de accommodatie en zorgen ervoor dat alle kinderen het naar hun zin hebben tijdens het kamp.

  • Diana Verweijen
  • Jeroen Hartogensis
  • Joost van der Schrier
  • Mitchell Verweijen
  • Muriëlle van Geijn- Lodder
  • Robin Doorn
  • Tjan Man

Heb je vragen aan de kampcommissie of wil je meehelpen met het jeugdkamp? Stuur dan een mailtje naar jeugdkamp@bc-castellum.nl


Coördinator Grote Clubactie

 

Deze coördinator organiseert de Grote Clubactie voor de jeugdleden. Tijdens de Grote Clubactie worden de jeugdleden gevraagd loten te verkopen waarvan de opbrengst kan worden gebruikt voor jeugdactiviteiten, zoals het jeugdkamp. De vrijwilliger motiveert de jeugdleden om zich in te zetten en zo veel mogelijk loten te verkopen.

  • Daniëlle Zorn

Heb je vragen over de Grote club actie of wellicht ideeën om meer loten te verkopen? Stuur dan een mailtje naar gca@bc-castellum.nl

Daniëlle