Stelt zich voor .. de Assistent Penningmeester

Even voorstellen:

In 2016 is mijn dochter (toen 6 jaar oud) lid geworden van de club en zat ik aan de kant te kijken wat ze leerde. Daar ben ik zo enthousiast van geworden dat ik In 2017 zelf lid ben geworden. Naast de recreantentraining doe ik mee met de Recreantencompetitie (team NJC5), en zie je me meestal op de vrijspeelavonden . Daarnaast ga ik met de jeugd mee naar de verschillende jeugdtoernooien zoals Huizen, Harderwijk of Weesp.

Toen ik gevraagd werd om de penningmeester te assisteren heb ik meteen ja gezegd en voor de vereniging help ik nu de penningmeester met o.a. de incasso’s voorbereiden, de betalingen en ontvangsten verwerken in de administratie, de jaarrekeningen voorbereiden en wat meer nodig is. Tevens heb ik ja gezegd op de vraag om toe te treden tot het bestuur.

Voor mij is het badminton (de mensen, de gezelligheid) iets waar ik van geniet en de werkzaamheden voor de vereniging leuk om te doen.

René van Kuik

Assistent penningmeester