Nieuws van het bestuur

Met veel veranderingen is dit seizoen begonnen. Zo heeft Castellum twee nieuwe jeugdtrainers, één nieuwe recreanten trainer, meer trainingsgroepen bij de volwassen en spelen wij dit seizoen met zeven mixteams bij de senioren competitie. Binnenkort zal het bestuur met de technische commissie de start van het seizoen evalueren.

Maar ook achter de schermen gebeurt er genoeg. Met behulp van de nieuwe sponsorcommissie heeft Castellum een nieuwe hoofdsponsor; Odette Massage Therapie. Daarnaast zijn wij druk bezig met het verbeteren van de website, het digitaliseren van de formulieren, begonnen met het koek en zopie bij de jeugdcompetitie en is dit jaar voor het eerst een vrijwilligersdag georganiseerd. De vrijwilligers zijn ook dit seizoen druk bezig en we kunnen nog alle hulp gebruiken.

De volgende bestuursvergadering is op 18 november. Als je een vraag, opmerking of een compliment hebt, dan kan dat hier onder.

Sandor Nieuwenhuijs (donderdag, 24 oktober 2019 13:23)

Leuke update van het bestuur! Ik hoop echt dat er regelmatig dit soort updates komen, zodat iedereen beter op de hoogte is wat er allemaal gebeurt. Niet alleen van het bestuur, maar ook van de diverse commissies.

Tjan Man (donderdag, 24 oktober 2019 16:53)

Wat een leuk bericht!