Goede start van het competitieseizoen

Senioren

Bij de senioren werden de punten eerlijk verdeeld met de tegenstanders van teams 2 en 3. Team 4 gaf de tegenstander 5 punten mee naar huis. Team 6, voor het eerst uitkomend voor BC Castellum (op Sibren na), zorgde voor een riante overwinning. Zij scoorden maar liefst 7 punten.

Team 1 ging vandaag op bezoek in Bavel. Zij namen 5 punten mee terug. Een gelijkspel voor team 6, dat bij Limes speelde. Team 7 was het eerste weekend vrij; hun wedstrijd is verplaatst naar een reserveweek in oktober

Junioren

Ook de juniorencompetitie is dit weekend van start gegaan. Zes van de acht teams (J2, J3, J4, J6, J7, J8) hebben hun eerste wedstrijd gespeeld. Een leuke start, en in de Fletiohal was het weer een gezellige drukte met drie thuisspelende teams. Voor de twee teams met allemaal nieuwe spelers (J3 en J8) was het spannend om de eerste keer in de competitie te spelen,  maar ze hebben het, met de coaching van Jesper, prima gedaan!
En als primeur verzorgden Linda en Daniëlle nu alle versnaperingen met hun Koek & Zopie-stand!

Recreanten (NaJaarsCompetitie)

De recreanten hebben nog een week de tijd om zich optimaal voor te bereiden, die beginnen volgende week.