Seniorenteams 5 & 7 kampioen!

Het laatste competitieweekend levert BC Castellum nog 2 kampioensteams af!

Team 5 (6e divisie) moest 6 punten halen om het kampioenschap veilig te stellen. Mede dankzij het opzwepende publiek meegekomen uit Lopik en omstreken wonnen zij met 7-1 van de hekkensluiter! En promoveren hiermee naar de 5e divisie!

Team 7 heeft in de laatste 2 weekenden gestunt!! Voor de voorlaatste wedstrijd stonden zij 7 punten achter op de nummer 1. Ze wonnen zeer verrassend met 7-1 van deze nog ongeslagen nummer 1. Hierdoor was de achterstand voor de laatste wedstrijd nog slechts 1 punt. Vrijdag speelde de directe concurrent 5-3; dus ook voor dit team gold: neem 6 punten mee naar Vleuten en je bent kampioen! Met coach Peter op pad... en winnen met 8-0. Het kampioenschap is een feit!

Hiermee komt het aantal kampioenschappen bij de senioren op 3; team 6 speelde zich al eerder veilig.

Gefeliciteerd allemaal!

Helaas ook 2 teams die zullen degraderen uit de 4e divisie : Team 2 en 3. Gelukkig handhaven Team 1 en 4 zich in respectievelijk de 4e en 6e divisie.

Al met al een mooi resultaat bij de senioren!

Team 5

Team 6 (was al eerder kampioen)

Team 7

MITCHEL Verweijen (zondag, 09 februari 2020 15:30)

Hoi hoi,

Ik heb nog wel een teamfoto van ons team team 7. Na kampioenschap misschien kan deze gebruikt worden dan staan alle teams (met foto) erop . Als het nodig is dan hoor ik het wel.

Sandor (zondag, 09 februari 2020 15:43)

Foto toegevoegd. Ook bij teams.