Steun je club via onzeclubwinkel.nl

Graag vragen wij je aandacht voor het volgende:

We zijn als club aangemeld bij OnzeClubwinkel. Dit betekent dat jij onze club gratis kan sponsoren door middel van je internetaankopen. Ben je al aangemeld? Super! Vergeet dan niet via OnzeClubwinkel naar de webshop te gaan, voordat je een aankoop doet.
Nog niet aangemeld? Zo werkt het:

Meld je aan bij via www.onzeclubwinkel.nl en selecteer daarbij onze club. Vanaf dat moment hoef je alleen maar via OnzeClubwinkel door te klikken naar een van de 400 aangesloten webshops. Wanneer je vervolgens een aankoop doet, gaat er automatisch en zonder extra kosten een bedrag naar onze club. Dit is mogelijk omdat OnzeClubwinkel gebruik maakt van 'affiliate marketing'. Als er uit het doorverwijzen van klanten naar de webshops een verkoop volgt, ontvangen wij hiervoor een beloning. Ga jij dus bijvoorbeeld via onze site of app naar Bol.com, Coolblue, Media Markt of Booking.com en doe je een aankoop of een boeking. Dan levert dit onze club een commissie op terwijl jij gewoon dezelfde prijs betaalt. Het kost je dus NIETS extra. Sterker nog, bij veel webshops ontvang je zelf ook nog eens een klein bedrag terug.

De feestdagen komen er aan en dat is dé periode om met elkaar voor onze club te sparen. We willen je dus nu al vragen om bij je inkopen voor de feestdagen eerst naar OnzeClubwinkel te gaan en door te klikken. Je doet verder gewoon je aankoop zoals je gewend bent.

Namens het complete bestuur: Alvast bedankt voor het (gratis) sponsoren van onze club!