Laatste bestuursvergadering van 2019

Maandag 16 december was het weer zover: alweer de laatste bestuursvergadering van het jaar!

Vol trots werden de laatste punten besproken. Deze vergadering stond in het teken van de commissievergadering van de woensdag ervoor. Bedankt aan alle vrijwilligers voor jullie input. Samen maken wij Castellum beter! Tijdens de ontmoeting kwamen o.a. de volgende onderwerpen aanbod:

• vertraging van de clubkleding
  • de bondsbijdrage
  • nieuw ophangbord
  • beginnerstraining
  • nieuwe potentiële sponsors
  • weekplanning senioren tweede seizoen
  • het seizoen 2020-2021.

Daarnaast werden de vrijwilligers gevraagd om hun input te geven ten aanzien van het vrijwilligersbeleid.

Tot slot kwam naar voren dat de vrijwilligers soms “negatieve” kritiek krijgen op hun werkzaamheden. Verbeterpunten mag altijd, maar graag vragen wij de leden om hun begrip!

Verder is er in het bestuursoverleg gesproken over het opvangen van nieuwe leden. Het bestuur wilt de opvang; overzichtelijker, plezierig en de correspondenties verbeteren. Momenteel is deze taak ondergebracht bij de secretaris. Echter is deze taak naast haar functie als bestuurslid moeilijk te combineren. Versterking is daarin gewenst!

Onze club is door de enthousiasme van onze webmaster verder gaan digitaliseren. Hieruit zijn ook de berichten via de blog uit voort gekomen. Nu wilt Castellum deze taak uitbreiden en zoeken wij een PR vrijwilliger voor onze sociaal netwerk. Dus ben jij of ken jij een persoon die dit leuk vindt, laat het ons weten!

De volgende bestuursvergadering is op 20 januari.  Als je een vraag, een opmerking of een compliment hebt, dan kan dat hieronder.