De uitslagen van 2/3 november

Jeugd:

Na enkele weken zonder wedstrijden hadden we zondag weer een volle Fletiozaal. Met vier wedstrijden waren alle banen bezet, en de tribunes zaten echt vol. De wedstrijden waren weer erg spannend: J7 en J6 speelden allebei gelijk (3-3). J6 draait hiermee prima mee in de poule en J7 staat zelfs nog bovenaan. J4 pakte heel netjes 7 punten (7-1). J3 speelt voor het eerst in de competitie en zit in een zware poule, maar pakte toch heel knap een punt vandaag (1-5).

Senioren:

Alle seniorenteams, met uitzondering van team 4 (deze had vrij) hebben dit weekend weer hard gestreden om de overwinning. Deze zijn mooi verdeeld: 2x gewonnen (team 5 en 6), 2x gelijk gespeeld (team 1 en 7) en 2x verloren (team 2 en 3). Vooral de monsterzege van team 5, die met 8-0 van DVS won valt hierbij op, met 1 wedstrijd minder gespeeld dan de nummer 2 en slechts 5 punten verschil, is de koppositie in zicht! Ook team 4 bezet de 2e positie en de teams 6 en 7 staan nu al bovenaan. Kortom alles signalen wijzen op een mooi resultaat voor Castellum.

Recreanten:

De recreanten doen het wat rustiger aan. Team 2 houdt heel lang vakantie en speelt de eerste wedstrijd pas a.s. donderdag. Team1, al vele malen kampioen in hun poule moet vooralsnog hun meerdere erkennen in de concurrent uit Harderwijk. Team 3, 4 en 5 hebben het zwaar in de competitie maar zullen ongetwijfeld nog een paar plaatsen stijgen....