Reserveren vrijspelen seizoen 2020-2021

In verband met de Corona maatregelen is vooraf inschrijven vereist. Op deze manier kunnen wij waarborgen dat het maximaal aantal toegestane personen niet overschreden wordt. In het kader van een eventueel contactonderzoek is registratie ook noodzakelijk. Diegenen die zich niet vooraf registreren kunnen mogelijk niet toegelaten worden.

Het is mogelijk om te reserveren voor een van de volgende momenten, let op dit is alleen voor leden van BC Castellum of op uitnodiging. Als je mogelijk lid wilt worden en een keertje wilt meespelen, meld je dan aan via deze link en maak een afspraak om eens langs te komen. Als je dan uitgenodigd bent om eens langs te komen moet je je hieronder ook registreren!

Vrijspelen en trainen seniorenleden

• Dinsdag avond (19.30-22.30 uur)
    Cultuurcampus (locatie)
  • Donderdag avond (20.00-22.30 uur)
    Cultuurcampus (locatie)

Vrijspelen jeugdleden (junioren)

• Donderdag avond (19:00-20:00)
    Fletiozaal (locatie)

Belangrijk - lees ook onze Vrijwaringsverklaring

Als je op de knop hieronder drukt stem je in met de voorwaarden en vrijwaring, je komt daarna op een andere pagina terecht, waar je reserveringen kunt aanmaken, of je bestaande reserveringen kunt aanpassen (advies is om wel een profiel met wachtwoord aan te maken, dan kun je veel eenvoudiger nieuwe reserveringen maken of oude aanpassen/verwijderen). Zo'n profiel kan gekoppeld worden aan een Facebook of Google (gmail) account of maak een nieuwe aan op basis van je email adres.

Instructies voor het gebruik van het reserveringssysteem

voor vragen en problemen: mail de webmaster (webmaster@bc-castellum.nl)

Nadat je op bovenstaande knop hebt geklikt opent zich een nieuw scherm of tab dat er als volgt uit ziet:

Je kunt kiezen uit een aantal spelmogelijkheden, het exacte aantal en de namen kunnen wijzigen, Hier zijn te zien: Vrijspelen dinsdag & donderdag senioren en vrijspelen jeugd donderdag.

Zodra je een van de mogelijkheden kiest, zie je het volgende scherm.

Je kunt nu een datum kiezen gevolgd door de aanvangstijd. De reservering is automatisch voor de gehele ochtend/avond.

Als je nog niet eerder een profiel gemaakt hebt, kun je ervoor kiezen om er nu eentje te maken m.b.v. "Maak een profiel aan". Dit profiel kun je volgende keer hergebruiken zodat je niet alle gegevens opnieuw hoeft in te voeren en ook wijzigingen aan kunt brengen in je reserveringen.

Als je dit niet wilt, kies je "Sla login proces over>>" onderaan de pagina (niet aanbevolen).
In je profiel moet je naast je naam, email adres  (voor meldingen) en 06 nummer (in geval van nood) ook vermelden of je Jeugd of Senior lid bent.

Nadat je bent aangemeld moet je de voorwaarden accepteren en kun je verder gaan, uiteindelijk kun je de reservering afmaken met de knop "Boek mijn speelavond", je krijgt dan nogmaals een bevestiging van de gegevens, deze worden ook per email naar je verstuurd (indien je dit aangevinkt hebt).

Tenslotte is het mogelijk om via de profielfoto rechtsboven in het scherm (soms staat er alleen een letter) te kiezen voor "Mijn Rooster".

Hiermee kun je gereserveerde speelavonden inzien en/of wijzigen.

"Mijn Profiel"  kan gebruikt worden om instellingen van je profiel aan te passen.