Zomerbadminton 2023

2-juli-2023 - goto English version

Donderdag 6 juli is de laatste officiële speelavond van ons badmintonseizoen.

Dit jaar biedt BC Castellum wederom de mogelijkheid om in de zomer te badmintonnen. In de periode van 14 juli t/m 18 augustus is op vrijdagavond de mogelijkheid om te spelen. De locatie is de Fletiozaal (Vleuten), waar je van 19:30 tot 22:30 welkom bent. De kosten zijn 4,- euro per persoon per avond, en zowel leden als niet leden zijn welkom.

Let op! Inschrijven is verplicht.

Inschrijven dient voor iedereen apart gedaan te worden, dus meerdere personen op 1 inschrijving is niet mogelijk. (we doen dit vanwege het maximum aantal inschrijvingen die we hebben)

Opgeven kan door je gegevens in te vullen via deze link

Betaling gaat via een Automatische Incasso. Bij de reservering zal worden gevraagd naar een IBAN-code.

Het kosteloos annuleren van jouw reservering kan tot 24 uur voorafgaand aan de activiteit.

Dus heb jij zin een leuke, sportieve en gezellige avond? Dan verwelkomen wij je graag tijdens het zomerbadminton!

Als laatste nog even dit: In tegenstelling tot voorgaande jaren zal er geen aparte regeling en/of baan zijn voor jeugdspelers.