Sportaccountant, sponsor van Shirts BC-Castellum

Ik ben Marleen Dijkhuizen en mede-eigenaar van Stolwijk Registeraccountants en Belastingadviseurs BV.

We zijn gevestigd in De Meern en Amstelveen, maar werken natuurlijk ook veel online. Sportaccountant is een onderdeel van dit bedrijf.

We hebben ervaren financiële professionals die sporters, maar ook sportorganisaties ondersteunen op allerlei financiële vlakken. Natuurlijk verzorgen we belastingaangiftes, maar we adviseren ook over financiële planning en begeleiden sportverenigingen of sportbonden met hun financiële verantwoordingen. We zijn een rechterhand voor een penningmeester of financieel adviseur van een topsporter. Voor iedere organisatie of sporter bekijken we wat de wensen zijn en denken we mee om een optimale dienstverlening te leveren. Onze medewerkers hebben interesse en affiniteit met sport, waardoor werk en hobby samen komt.

Ik zelf speel recreatief badminton bij BC Castellum en mijn 2 zoons spelen dit jaar in team 3 en 4 van de jeugd. Ik en mijn collega’s vinden het leuk om een bijdrage te kunnen leveren aan mooie nieuwe shirts voor de spelers. Het sportaccountant logo op de shirts was natuurlijk een passende match, maar natuurlijk kun je bij ons ook terecht voor alle financiële en fiscale vraagstukken voor MKB bedrijven.

Op www.stolwijkacc.nl of www.sportaccountant.nl kun je meer vinden over ons bedrijf, maar natuurlijk kun je me ook persoonlijk aanspreken.

Op een mooi seizoen in mooie club shirts !